На уроках эстонского языка. Учитель Людмила Кочка.

10:56 ярлыки: редактировать 0 коммент. »
ÕPPEMATERJALI SISU:
    • lugemisteksti
    • sõnaseletusi ikoonilise pildi või skeemi abil
    • küsimusi teksti kohta ning ruumi vastuste kirjutamiseks
    • ruumi teksti põhjal pildi joonistamiseks ning jutumullide täitmiseks
      • sõnade ja lausete eraldamine sõnavahedeta tekstist; vastavalt raskusastmele ka lause lõpumärkide panemine
      • küsimuste moodustamine lause kohta
      • deformeeritud teksti taastamine
      • lünkteksti või tabeli täitmine
      • lausete lõpetamine
      • ristsõna või muu nuputamisülesanne                                                             Teemad: "Mina, perekond ja kodu", "Mina ja elukeskkond", "Mina ja olme", "Mina ja töö", "Mina ja puhkus", "Mina ja tervis", "Mina ja kultuur".